Tuesday, February 21, 2012

My Week 6/2012

 (picture taken with instagram)

Here's my belated recap of week #6 | Mein verspäteter Wochenrückblick Nr. 6

I watched | Gesehen - Thor
I listened to | Gehört - Panamaformat: Das hättest Du früher haben können
I read | Gelesen - Ake Edwardson: Toter Mann
I did - pack my bags for our skiing holidayGetan - Koffer für den Skiurlaub gepackt
I ate - orange cake | Gegessen - Orangenkuchen
I drank - diet coke | Getrunken - Cola light
I thought about - my job | Gedacht - dass ich mich in einer merkwürdigen Arbeitssituation befinde
I was happy about - the upcoming days in the Tyrolian mountains | Gefreut - über die kommenden Tage in den Tiroler Bergen
I was annoyed about - slipping in front of my car and getting a bloody knee | Geärgert - dass ich mich direkt vorm Auto langgelegt habe und mir dabei das Knie blutig gehauen hab
I wished - for some nice (aka sunny) winter weather | Gewünscht - tolles Winterwetter, mit viel Sonne
I bought - knit hat | Gekauft - Mütze
I clicked | Geklickt - amazon